.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سجده بر آب»، «مهمان»، «مرد»، «اِشلو»، «رنگ انتظار»، «یکی از میان ما»، «قله دنیا»، «هویت»، «خواب‌های دنباله دار»، «غریبه‌ای در مه»، «میروش»، «امیدها و نجواها»، «داستان جنایت»، «قاضی گودنایت»، «جیسون و آرگوتانها»، «یک مرد و یک ترن»، «پیمان»، «هیوا»، «عمری مثل گل»، «غریبه ها»، «داستان‌های نا تمام دنیا»، «محاکمه»، «انسان و اسلحه»، «تونل»، «تویی که نمی شناختمت»، «به دانگ مک گال خوش آمدید»، «با یک گل بهار شده»، «قصص قرآنی (شتر حضرت صالح (ع)، حضرت عزیز، سگ اصحاب کهف)»، «یک روز با پسرم»، «حماسه مجنون»، «هَمسَنگار» و «رویای شیرین» پنجشنبه، جمعه و شنبه 31 شهریور، 1و2 مهرماه مصادف با آغازهفته دفاع مقدس و سالروزشهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «سجده بر آب» پنجشنبه 31شهریورماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: امير كه خبرنگار و عكاس است، بر اثرانفجاربمب درمراسم عروسي دچار تشنج شده و به بيمارستان انتقال داده مي‌شود؛ ستاره، نامزدش، مي‌داند كه او به مرور بينايي خود را از دست خواهد داد.
علي دهكردي، زهره صفوي و افسانه ناصري در فیلم سینمایی «سجده بر آب» به کارگردانی حمید خیرالدین ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «مهمان» به کارگردانی توماس مک کارتی، پنجشنبه 31 شهریورماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: «والتر» استاد دانشگاهی است که همسرش بر اثر بیماری سرطان فوت کرده و پسرش برای کار و تحصیل به خارج از کشور رفته است. او که زندگی کسالت بار و منزوی را می‌گذراند، به اجبار برای شرکت در یک کنفرانس بین‌المللی از سوی دانشگاه به شهر دیگری سفر می‌کند.
فیلم سینمایی «مهمان» با بازی جوردن گارت و ریچارد جنکنز محصول سال 2007 در کشور آمریکا ساخته شده است.

****************************

30 دقیقه بامداد روزجمعه 1مهرماه فیلم سینمایی «مرد» به کارگردانی مارتین ریت از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: یک کالسکه که حاوی چند تن از اعضای معروف یک شهراست در دل بیابان‌های آمریکا سفر خود را آغاز می‌کند. یکی از اعضای درون کالسکه مرد ثروتمندی است که یک صندوق پول با خود دارد و راهزنان به طمع پول‌ها به آنها حمله می‌کنند

پل نیومن و بالزام درفیلم سینمایی «مرد» محصول سال1970آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم تلویزیونی «اِشلو» به کارگردانی صادق پرویز آشتیانی و تهیه کنندگی هادی اکبرخواه و محسن افتخاری جمعه 1مهرماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم خواهید دید: پس ازعدم توفیق ایران در دوران دفاع مقدس درعملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر 1 و رمضان، فشارهای اقتصادی و سیاسی دولتمردان غرب بر ایران، امام خمینی(ره) فرمان عملیات والفجر2 را صادرمی کنند تا فضای ایجاد شده برای معرفی عراق به عنوان پیروز نبرد را مردود اعلام کنند.
کورش سلیمانی، سعید داخ و سینا کرمی درفیلم تلویزیونی «اِشلو» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «رنگ انتظار» به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی و تهیه کنندگی سید محسن میرحسینی و فهیمه سلیمانی شنبه 2مهرماه ساعت 16 روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
درخلاصه داستان فیلم آمده: بچه‌های روستا خبر دارشده‌اند که بی بی قابله قدیمی روستا چند روز بیشترزنده نخواهد ماند. بچه‌ها ازشنیدن این خبرغمگین شده‌اند، تصمیم می‌گیرند که برای خوشحالی بی بی به استناد خوابی که یکی ازبچه‌ها دیده است بگویند که پسربی بی که سال‌ها پیش گم شده و کسی از او خبر ندارد پیدا شده و قصد دارد به روستا بازگردد.

اردلان شجاع کاوه، مینا جعفرزاده، سولمازاقمقانی، رابعه اسکویی ومحمد فیلی درفیلم تلویزیونی «رنگ انتظار» بازی کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم تلویزیونی «یکی از میان ما» به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه کنندگی سید احمد میراعلایی 30 دقیقه بامداد روزپنجشنبه 31 شهریوراز شبکه دو سیما پخش می­شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: افراد گردان کمیل برای انجام عملیات برای بارسوم آماده شده و به جلو می‌روند. اکبر و محسن درحال پاکسازی میدان مین و علی و بچه­های دیگربه عنوان خط شکن منتظربازشدن معبرها هستند. حاج مهدی فرمانده گردان با بی سیم به علی خبر می‌دهد با تمام نیرو به عقب برگردد.
بیژن امکانیان، بابک انصاری و امیرحسین مدرس درفیلم تلویزیونی «یکی ازمیان ما» بازی کرده‌اند.

****************************

فیلم سینمایی «قله دنیا» به کارگردانی عزیزاله حمید نژاد، پنجشنبه 31 شهریورماه ساعت 14:30 بر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: درپی شوق و اشتیاق نوجوانان بسیجی برای حضور در منطقه، علی و حمید دو نوجوان به هر دری می‌زنند تا خودشان را به منطقه برسانند و دراین میان اتفاقاتی رخ می‌دهد و این امرممکن می‌شود، اما آنها عملاً با مشکلات متعددی روبروی می‌شوند، اما مقاومت می‌کنند.

*********************************

30 دقیقه بامداد روزجمعه 1 مهرماه فیلم سینمایی «هویت» به کارگردانی ابراهيم حاتمي كيا از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم خواهید دید: ناصرپويان فر به همراه گروهي از دوستانش با موتورسيكلت به شمال كشورمي روند، براثرسهل انگاري با پسربچه‌اي برخورد مي‌كند. درد وعذاب وجدان سبب مي‌شود كه او ازجمع دوستانش جدا شود و به تهران باز گردد. در راه با يك تريلي تصادف مي‌كند و به شدت آسيب مي‌بيند. آمبولانسي كه او را به بيمارستان منتقل مي‌كند به دليل نقص فني در راه مي‌ماند و ناصربا آمبولانس مجروحان جنگي به بيمارستان منتقل مي‌شود.

*********************************

فیلم سینمایی «خواب‌های دنباله دار» به کارگردانی و تهیه کنندگی پوران درخشنده جمعه 1 مهرماه ساعت 17:30 ازشبکه دوسیما پخش می‌شود.
دراین فیلم با بازی پانته آ بهرام، علیرضا خمسه، مهران احمدی و عزت اله رمضانی فرخواهید دید: ریحانه دختر 8 ساله‌ای است که یک شب خواب می‌بیند، معلم مدرسه اش تصادف کرده است. فردای آن روز معلم آنها خانم همتی به مدرسه نمی آید و تلاش برای تماس با وی بی نتیجه می‌ماند. ریحانه که در گذشته خواب هایش عیناً تعبیرشده به معلم تربیتی و مدیر مدرسه درمورد خوابش صحبت می‌کند ولی آنها درابتدا حرف‌های او را باورنمی کنند و کماکان به دنبال ردی ازهمکارشان می‌گردند.

****************************
فیلم تلویزیونی «غریبه‌ای در مه» به کارگردانی مجید حسین شیرودی و تهیه کنندگی صدیقه صحت جمعه 1 مهرماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی امیرمحمد زند، ایمان دستوری و پرویزعاشورنیا آمده: دو بازمانده جنگ تحمیلی یکی از عراق به نام "سلماء" و دیگری از ایران به نام "رضا" که پس ازگذشت چند سال از پایان جنگ، طی یک سلسله اتفاقات به همدیگرمی رسند. رضا دانشجوی رشته ادبیات عرب است که با ازدست دادن تمامی اعضای خانواده اش درجنگ، درگوشه‌ای از تهران زندگی می‌کند و با کار کردن دریک پیک موتوری امورات زندگیش را می‌گذراند.

****************************
فیلم سینمایی «میروش» شنبه 2 مهرماه ساعت14:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم با بازی آنابچ و رامادن هاسینی می‌بینیم: میروش نوجوانی باهوش و پرجنب و جوش است که به همراه مادرو برادربزرگش دریکی ازشهرهای کوزوو زندگی می‌کنند. آنها زندگی سختی دارند و میروش نیزناچاراست برای امرارمعاش خانواده کارکند. پدرخانواده سالها پیش، پس ازجدایی ازهمسرش، خانواده خود راترک کرده واکنون به همراه شرکایش رستوران کوچکی را درنروژاداره می‌کند. میروش تصورمی کند پدر وی باسفربه خارج از کشورزندگی مناسبی رابرای خود فراهم کرده است و امیدواراست بتواند روزی برای دیداروی و یا زندگی با او به نروژبرود.

فیلم سینمایی«میروش» به کارگردانی ماریوس هولست وتهیه کنندگی پیترجی بورگلی محصول سال 2007 نروژاست.

****************************
فیلم سینمایی «امیدها و نجواها» به کارگردانی ایرج کریمی و تهیه کنندگی سعید لطفی شنبه 2 مهرماه ساعت17:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «امیدها و نجواها» بررسی زندگی سه خانواده مختلف ازطبقات متفاوت اجتماعی – اقتصادی و مشکلاتشان در زندگی می‌باشد. ژاله کریمان دکترزنان دربیمارستانی است که هما امینی به عنوان پرستار و لیلا آذری به عنوان نظافتچی بیمارستان درآنجا مشغول به کار هستند. ژاله و هما با هم دوست هستند و با لیلا ارتباط خوبی دارند.
افشین کتابچی، روح اله کمانی، علیرضا محمدی، روناک یوسفی، مریم شیرازی و شیوا ابراهیمی درفیلم سینمایی«امیدها و نجواها» ایفای نقش کرده‌اند.


شبکه سه

فیلم سینمایی «داستان جنایت» به کارگردانی کیرک وونگ و با بازی جکی چان و کنت چنگ محصول سال 1993کشورهنگ کنگ، پنجشنبه 31 شهریورماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.

****************************
فیلم سینمایی «قاضی گودنایت» پنجشنبه 31 شهریورماه ساعت 20:30 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم سینمایی «قاضی گودنایت» با بازی لوک پری و لارا گیلجریس آمده: جان درکودکی درحالی که به همراه والدین خود درسفراست مورد حمله عده‌ای راهزن قرار گرفته و پدر و مادرش را از دست می‌دهد. همسرقاضی شهرکه هدف اصلی راهزنان بوده و کشته شده او را بزرگ می‌کند.
فیلم سینمایی «قاضی گودنایت» به کارگردانی جیسون پریسلی محصول سال 2011 کشورآمریکا است.

****************************
فیلم سینمایی «جیسون و آرگوتانها» به کارگردانی نیک ویلینگ پنجشنبه 31 شهریورماه ساعت 23:30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: یکی از افسانه‌های اساطیری ماجراهای جیسون و آرگونات هاست که تقابل بد و خوب را در زندگی درقالب داستانی حماسی به ارمغان می‌آورد. جیسون وارث حکومت یونان باستان است و شاهد قتل پدرش توسط عموی ظالم خود پلیاس می‌شود.
جیسون لاندان، فرانک لانگلا و ناتاشا درفیلم سینمایی «جیسون و آرگوتانها» محصول سال 2000 کشورآمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «یک مرد و یک ترن» به کارگردانی رابت الدریچ با بازی لی ماروین و ارنست برگنین محصول سال 1973، کشورآمریکا جمعه 1مهرماه ساعت10:30 ازشبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

****************************
فیلم تلویزیونی «پیمان» به کارگردانی مصطفی صفاری جمعه 1مهرماه ساعت 14:45 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی آتنه فقیه نصیری، محمود مقامی، قاسم زارع و سپیده ذاکری آمده: درآخرین روزهای دفاع مقدس، منصورساجد جوان ایرانی، رزمنده عکاس جنگ در هور و هنگامی که عراقی‌ها به اقدام ددمنشانه " اسیرگیری غیرنظامیان" دست زده‌اند با احمد ابراهیم روبرو می‌شود. سربازان دو طرف کشته شده و فقط این دو باقی مانده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «هیوا»، ساخته زنده یاد رسول ملاقلی پور جمعه 1 مهرماه ساعت 24ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره هیوا همسر رزمنده مفقود الاثری به نام حمید اکبری است. او بعد از 15 سال که ازهمسرش خبری دریافت نکرده، حالا قرار است با همرزم او حمید کرمی ازدواج کند، به منطقه جنگی آمده و می‌خواهد تونل‌های اطراف را ببیند. رحیم حائری نیزیکی از دیگر همرزمان اکبراست که همسرش او را با وجود دو فرزند ترک کرده است. او فرمانده کمیته تحقیق و تفحص منطقه جنگی است و هیوا را در دیدن منطقه یاری می‌نماید. هیوا به حمید کرمی هیچ علاقه‌ای ندارد.
گلچهره سجادیه، آتیلا پسیانی و جمشید هاشم پوربازیگران اصلی «هیوا» می‌باشند.

****************************
فیلم تلویزیونی «عمری مثل گل»، شنبه 2مهرماه ساعت 10:30 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده: محمود آقا مزرعه دارگل طبیعی علی رغم سرمایه کلانی که از ارثیه پدری به او رسیده است درمیان خانواده و اهالی محل به خسیس بودن مشهوراست. شبی براثر سانحه‌ای پای محمود آقا روی پوست خربزه لیز می‌خورد و او موقتاً دار فانی را وداع می‌گوید. روح سرگردان محمود آقا متوجه می‌شود که مسیرزندگی گذشته را اشتباه طی کرده و ازثروت خدادادی برای رفاه دنیا و سعادت آخرت بهره نبرده است.

عباس محبوب، زهره صفوی و صفرکشکولی درفیلم تلویزیونی «عمری مثل گل» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد علی اسحاقی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «غریبه‌ها»شنبه 2مهرماه ساعت 14:45 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم تلویزیونی «غریبه ها» از سه اپیزود تشکیل شده است.
اپیزود اول: سارا و رضا زن و شوهری هستند که بدلیل مشکلات پیش آمده در زندگی قاطعانه تصمیم به طلاق می‌گیرند اما روزی که به محضرمی روند دو موتورسوار کیف سارا را می‌دزدند و تمام مدارک آنها را می‌برند.

اپیزود دو: شیرین زنی است که خانواده و زندگی خود را در زلزله بم از دست داده و تنها بازمانده او هدیه است. او راهی تهران شده است و دریک شرکت خدماتی مشغول به کار است.
اپیزود سه: سمانه دختری است که به دلیل ناراحتی کلیوی مادرش، مشهد را به قصد تهران ترک کرده تا بتواند برای مادرش دربازارخرید و فروش کلیه‌ای تهیه کند.

الیزابت امینی، صدف احمدی، کیهان ملکی و شبنم قلی خانی درفیلم تلویزیونی «غریبه‌ها» به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه کنندگی مهدی صفرخانی بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «داستان‌های نا تمام دنیا» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان، شنبه 2مهرماه ساعت 20 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
درخلاصه داستان فیلم تلویزیونی «داستان‌های نا تمام دنیا» آمده: پول حرامی که از راه دزدی و آدمکشی بدست آمده، طی چهارداستان مجزا ماجراهایی را می‌آفریند، درنهایت پول همراه با مرد نزول خواردرقبرقرارمی گیرد ولی یک نفربه آن دسترسی پیدا می‌کند.

نگین صدق گویا و مهدی صبایی در فیلم تلویزیونی «داستان‌های نا تمام دنیا» بازی کرده‌اند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «محاکمه» به کارگردانی گری ویلرمحصول سال 2010 آمریکا پنجشنبه 31 شهریورساعت15:30 ازشبکه چهارسیما بازپخش خواهد شد.

****************************
فیلم سینمایی «انسان و اسلحه» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی مجتبی راعی و خلیل آب برین جمعه 1 مهرماه ساعت 20:30 درقالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما روی آنتن می‌رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: نیروهای شناسایی یکی ازتیپ‌های سپاه جهت حمله به مواضع و آزاد سازی مناطقی ازخاک کشورمشغول شناسایی می‌شوند. عملیات مزبورتوسط نیروهای نفوذی و ستون پنجم دشمن لورفته و حمله آنها جهت تخمین امکانات و نفرات نیروهای ایرانی و همچنین به منظورمتوقف نمودن پیشروی سپاه ایران صورت می‌گیرد.
فرج اله سلحشور، خسرو ضیایی، محمد احمدی وعلیرضا اسحاقی درفیلم سینمایی «انسان و اسلحه» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی "تونل" به کارگردانی مجتبی راعی شنبه 2مهرماه ساعت 18:30ازشبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
دراین فیلم مهدی فقیه، عبدالحسین برزیده، علیرضا اسحاقی، محسن قصابیان واکبرپاکزاد بازی کرده‌اند.

داستان درباره گروهی از رزمندگان است که پس ازعبورازموانع بسیاری به سوی دشمن حمله ورمی شوند و بعد از وارد کردن ضرباتی درمحاصره دشمن قرارمی گیرند و برای رهایی از این موقعیت تونلی را حفرمی کنند.


شبکه تهران

پنجشنبه 31 شهریورماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی «تویی که نمی شناختمت» به کارگردانی ابراهیم سلطانی فر درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش می‌شود.
اپیزود اول فیلم: دو کبوتر، یک پرواز، دو برادر که به فاصله یک ساعت بعد ازهم متولد شده‌اند، پدرخود را متقاعد می‌سازند که با رفتن آن دو به جبهه موافقت کند.

اپیزود دوم: آبی اما به رنگ غروب، زنی با دخترخردسالش منتظربازگشت شوهرش ازجبهه است. درلحظه موعود موقعی که دخترک درکوچه منتظرپدرمی باشد شاهد است که دو ناشناس پدرش را ترورمی کنند.

اپیزود سوم: تویی که نمی شناختمت، رزمنده‌ای مجروح که فقط یک گلوله درسلاح خود دارد و عازم پشت جبهه است. او چهارسربازعراقی را به اسارت می‌گیرد و آن‌ها را وادار می‌سازد که به پشت جبهه بروند.
محمد علیدوست، علی جلیلی باله، اصغرعابدی و نسرین مقدم درفیلم سینمایی «تویی که نمی شناختمت» بازی کرده‌اند.

****************************
30 دقیقه بامداد روزجمعه 1 مهرماه فیلم سینمایی «به دانگ مک گال خوش آمدید»، محصول سال 2005 کشورکره جنوبی ازشبکه تهران باز پخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «با یک گل بهار شده» به کارگردانی کریستین کریون محصول سال 2001 کشور فرانسه جمعه 1 مهرماه ساعت 13:30 ازشبکه تهران پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده:ساندرین دخترتحصیلکرده‌ای است که با رفتن به کوهستان و خرید مزرعه یک پیرمرد روستایی به نام آدرین قصد دارد زندگی کشاورزی و دامداری را تجربه کند.

****************************
انیمیشن «قصص قرآنی (شتر حضرت صالح، حضرت عزیز، سگ اصحاب کهف)» به کارگردانی یونس عباس زاده و رشید برجی 9 صبح روزشنبه 2 مهرماه ازشبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان انیمیشن ازاین قراراست که: حضرت صالح سعی دارد، قوم ثمود را که بسیارنا فرمان است را به راه راست هدایت کند، ولی آنها قبول نمی کنند و از او معجزه می‌خواهند و خداوند از دل کوه شتری را می‌فرستد که آنها بعداً او را می‌کشند و حضرت صالح به اذن خدا سه روز برای توبه کردن به آنها مهلت می‌دهد.
حضرت عزیز مرد جوانی است که به فقرا کمک می‌کند. تا اینکه ازخدا می‌خواهد تا زندگی پس ازمرگ را به وی نشان دهد.

****************************
فیلم سینمایی «یک روز با پسرم» به کارگردانی جینگ جنگ محصول سال 2007 کره جنوبی شنبه 2 مهرماه ساعت 13:30 ازشبکه تهران پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی سوانگ وون چا، جی پی یونگ کیم و هان ویی لی آمده: کانگ سیگ، یک زندانی است که به خاطرقتل حین سرقت محکوم به حبس ابد شده است و اکنون از رفتارگذشته خود به شدت پشیمان است. به او فرصتی داده می‌شود تا یک روز را درکنارمادر و پسرش که 15 ساله است، بگذراند.

****************************
فیلم سینمایی «حماسه مجنون» به كارگردانی جمال شورجه و با بازی جهانبخش سلطاني، جعفردهقان، جواد هاشمي، حسن عباسي وعلي درخشي شنبه 2 مهرماه ساعت 21:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.

درخلاصه داستان آمده: پس ازتصرف شهرمهران توسط نيروهاي عراقي، فرمانده كل قوا دستورآزاد سازي مهران را صادر مي‌كند. قراربراين مي‌شود كه حاج احمد امين با به راه‌اندازي جنگ‌هاي غافلگيرانه در يكي ازمحورهاي جزايرمجنون توجه نظاميان عراقي را جلب كند. رضا، ‌معاون حاج احمد، كه ازنقشه بي اطلاع است، به دليل حضور وسيع نيروهاي عراقي با حاج احمد و نيروهاي تبليغاتي درگيرمي شود.

ازدیگرعوامل فیلم سینمایی «حماسه مجنون» می‌توان به: نويسندگان: حميد خيرالدين، فرخ نبوي، مجيد مولايي، جمال شورجه؛ تدوين: روح اله امامي؛ چهره پردازى: مصطفي كامياب؛ طراح صحنه: مجيد ميرفخرايي؛ موسيقى: محمد رضا عليقلي؛ جلوه هاى ويژه: محمد رضا شرف الدين اشاره کرد.


شبکه شما

فیلم تلویزیونی «هَمسَنگار»، پنجشنبه 31 شهریورماه ساعت 23:45 ازشبکه شما پخش خواهد شد.
دراین فیلم خواهید دید: پس ازمحاصره شهرهای آبادان و خرمشهرتوسط نیروهای عراقی تنها راه خروج ازشهربهمنشیرمی باشد و مردم منطقه دروضعیت نابسامانی به سرمی برند. ناخدا شریف که درجزیره خارک زندگی می‌کند پس ازمطلع شدن از وضعیت مردم آن منطقه لنج خود را در اختیار دو تن از دوستان قدیمی خود قرارمی دهد تا این کارمهم را انجام دهند.
حمید با نمکی، حسین قفلی، مهتاب صداقت و عباس جوادی ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی «همسنگار» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی هومن کبیری می‌باشند.

****************************
فیلم تلویزیونی «رویای شیرین» جمعه 1 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: درمنطقه‌ای از استان کرمانشاه عده‌ای ازافراد تجسس مشغول پاکسازی منطقه مین هستند که یکی ازافراد به شهادت می‌رسد. درهمین حین استاد باستان شناسی که همسرش دچاربیماری فراموشی وافسردگی شده و دربیمارستان است، ماموریت پیدا می‌کند که درمنطقه‌ای نزدیک همان منطقه مین به حفاری بپردازد.
علی اوسیوند، محمد متین ارجانی وصبا قاسمی درفیلم تلویزیونی«رویای شیرین» به کارگردانی محمد رضا رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی بازی کرده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.